Doskonalenie umiejętności managera handlowego
I. Marketing – / market – rynek / działania na rzecz rynku, rynkowanie: dostarczanie właściwego produktu, na właściwy rynek, we właściwym czasie, po właściwej cenie.
4xP product, price, place, promotion.
Strategie marketingu:
Promocja: zespół środków za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje o sobie, swoich produktach, kształtuje potrzeby nabywców, pobudza i ukierunkowuje popyt.
Grupy instrumentów promocyjnych:
Psychologia obsługi klienta: Strategie
Granice psychologiczne w kontakcie z klientem ( niewidzialne ogrodzenie )
Wzbudzenie zaufania klienta
Kompetencje
Nawiązywanie kontaktu, czyli jak rozmawiać z klientem, jak budować prawidłowe relacje z szefem, podwładnym, klientem:
Typologia klienta:
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.