Kliknij poniższy przycisk aby zadzwonić: 601 857 878
X

Psychologia marketingu

Doskonalenie umiejętności managera handlowego

I. Marketing – / market – rynek / działania na rzecz rynku, rynkowanie: dostarczanie właściwego produktu, na właściwy rynek, we właściwym czasie, po właściwej cenie.

4xP product, price, place, promotion.

Strategie marketingu:

Promocja: zespół środków za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje o sobie, swoich produktach, kształtuje potrzeby nabywców, pobudza i ukierunkowuje popyt.

Grupy instrumentów promocyjnych:

Psychologia obsługi klienta: Strategie

Granice psychologiczne w kontakcie z klientem ( niewidzialne ogrodzenie )

Wzbudzenie zaufania klienta

Kompetencje

Nawiązywanie kontaktu, czyli jak rozmawiać z klientem, jak budować prawidłowe relacje z szefem, podwładnym, klientem:

Typologia klienta:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.